مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-07فرهنگي

واکنش های صنفی به ماجرای لامینور داریوش مهرجویی


در پی انتشار ویدیویی از داریوش مهرجویی در اعتراض به حذف لامینور از اکران نوروزی به دلیل پایان اعتبار پروانه نمایش، دو تشکل صنفی بیانیه ای در حمایت از خالق گاو ، - در پی انتشار ویدیویی از داریوش مهرجویی در اعتراض به حذف "لامینور" از اکران نوروزی به دلیل پایان اعتبار پروانه نمایش، دو تشکل صنفی بیانیه ای در حمایت از خالق "گاو" ، "مهمان مامان" منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،کانون کارگردانان سینمای ایران با بیان اینکه فیلم دو دقیقه ای سخنان داریوش مهرجویی تلخ ترین فیلم کوتاه تاریخ سینمای ایران است.

ابراز تاسف کرده است که شرایطی باعث شده که این کارگردان در 82 سالگی اینگونه آشفته باشد.

این تشکل صنفی با یادآوری فیلم گاو دیگر اثر داریوش مهرجویی که در ابتدای انقلاب باعث شد، حیات سینما در بعد از انقلاب جریان داشته باشد، در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است که هویت و اعتبار این سینما از بزرگانی چون داریوش مهرجویی و این نسل تکرارنشدنی است.

در این بیانیه نسبت به سانسور و نداشتن اعتبار پروانه نمایش اعتراض شده است و در پایان از محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی درخواست شده است تا قبل از اینکه داریوش مهرجویی جلوی وزارت ارشاد تحصن کند، پروانه نمایش لامینور تمدید شود و بدعتِ بازبینی مجدد دیگر فیلم های سینمایی دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های صنفی به ماجرای لامینور داریوش مهرجویی

واکنش های صنفی به ماجرای لامینور داریوش مهرجویی