مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-07بين الملل

رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و ترکیه در مورد بحران اوکراین


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، درباره آخرین تحولات روابط دوجانبه، همچنین برخی موضوعات موردعلاقه منطقه ای و بین المللی از جمله بحران اوکراین، - حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، درباره آخرین تحولات روابط دوجانبه، همچنین برخی موضوعات موردعلاقه منطقه ای و بین المللی از جمله بحران اوکراین، گفت وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرفین با ابلاغ سلام روسای جمهور ایران و ترکیه، به سفر آتی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به ایران در راستای توسعه و گسترش بیش از پیش روابط تهران و آنکارا اشاره کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت وگوی تلفنی اظهار کرد: روابط دوجانبه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و هفته آینده هیأت هایی از دو کشور در راستای پیگیری توسعه همه جانبه روابط به تهران و آنکارا سفر خواهند کرد.

امیر عبداللهیان در بخش دیگری از این گفت وگوی تلفنی، ضمن آرزوی برگزاری موفقیت آمیر نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا و نشست سه جانبه وزرای خارجه ترکیه، روسیه و اوکراین، اظهار کرد که هیاتی از وزارت امور خارجه ایران نیز در مجمع دیپلماسی آنتالیا شرکت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و ترکیه در مورد بحران اوکراین

رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و ترکیه در مورد بحران اوکراین