مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 22:022022-03-07سياسي

امیرعبداللهیان: از توقف جنگ در اوکراین و تمرکز بر راه حل سیاسی حمایت می کنیم


وزیر امور خارجه در این گفت وگوی تلفنی اظهار داشت: روابط دو جانبه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و هفته آینده هیات هایی از دو کشور در راستای پیگیری توسعه همه جانبه روابط به تهران و آنکارا سفر خواهند کرد.

- وزیر امور خارجه در این گفت وگوی تلفنی اظهار داشت: روابط دو جانبه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و هفته آینده هیات هایی از دو کشور در راستای پیگیری توسعه همه جانبه روابط به تهران و آنکارا سفر خواهند کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: از راه حل سیاسی در اوکراین و ابتکار سیاسی برای توقف جنگ و تمرکز بر راه حل سیاسی حمایت می کنیم و آماده هرگونه کمکی برای پیشبرد این روند هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین امیرعبداللهیان در گفت وگوی تلفنی با مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه درباره آخرین تحولات روابط دوجانبه، همچنین برخی موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین المللی از جمله بحران اوکراین، گفت وگو و تبادل نظر کرد.

دو طرف با ابلاغ سلام رییسان جمهور ایران و ترکیه به سفر آتی رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به ایران در راستای توسعه و گسترش بیش از پیش روابط تهران و آنکارا اشاره کردند.

وزیر امور خارجه در این گفت وگوی تلفنی اظهار داشت: روابط دو جانبه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و هفته آینده هیات هایی از دو کشور در راستای پیگیری توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: از توقف جنگ در اوکراین و تمرکز بر راه حل سیاسی حمایت می کنیم

امیرعبداللهیان: از توقف جنگ در اوکراین و تمرکز بر راه حل سیاسی حمایت می کنیم