مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 22:022022-03-07اقتصادي

مشکلات 8 واحد تولیدی در ستاد تسهیل کرمانشاه درحال بررسی است


رییس صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: مشکلات هشت واحد تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کرمانشاه درحال بررسی است.

- ، محسن دارابی عصر دوشنبه در یکصد و سی و پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جلسات ستاد تسهیل در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی علاوه بر بازدید مستمر از واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات و گره گشایی از واحدهای تولیدی در حوزه های کشاورزی، صنعتی و صنفی برگزار می شود.

وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه، افزود: از تمام ظرفیت ها برای ایجاد بهبود و حل مشکلات در راستای جهش تولید استفاده خواهد شد تا گامی برای گره گشایی از واحدهای تولیدی برداشته شده باشد.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: جلسات تشکیل شده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نقش و اهمیت مهمی در در تحقق اهداف اقتصادی استان کرمانشاه و همچنین تأثیرات مثبتی در رونق تولید و حل مشکلات در بخش تولیدی دارد.

دارابی خاطرنشان کرد: پرونده های تشکیل شده ناشی از مشکلات عمومی و مسائل زیرساختی که در بعضی از واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات آب و گاز تشکیل شده بودند با حضور مسئولان استانی و دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات 8 واحد تولیدی در ستاد تسهیل کرمانشاه درحال بررسی است

مشکلات 8 واحد تولیدی در ستاد تسهیل کرمانشاه درحال بررسی است