مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 22:022022-03-07اقتصادي

تکمیل سد معشوره مورد تاکید دولت است/بهره برداری از بیمارستان کوهدشت طی 2 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمد وحیدی عصر امروز در جریان سفر یک روزه به لرستان و در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی کوهدشت، اظهار کرد: در سد سیمره چند موضوع مطرح است، نخست اینکه در حوزه شیلات سرمایه گذاری بیشتری باید شود.

وی خاطرنشان کرد: هزار تن ظرفیت تولید آبزیان در این سد پیش بینی شده که مقرر گردید سرمایه گذاری تا 2 هزار تُن ارتقا یابد.

وزیر کشور، حق آبه را مطالبه دیگر کشاورزان برای پمپاژ آب به زمین های کشاورزی عنوان و تصریح کرد: این موضوع با مسوولان وزارت نیرو باید مطرح شود تا سهمیه آب مشخص شود.

وحیدی در خصوص آبگیری سد سیمره نیز گفت: این سد ظرفیت این را دارد که یک میلیارد مترمکعب بیشتر آبگیری شود، لازمه تحقق این مهم خریداری اراضی و منازل برخی ساکنان روستاهای اطراف سد بوده که نیازمند منابعی برای تامین است.

وی به دیگر ظرفیت کوهدشت و تولید انار باکیفیت در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: هزار و 200 هکتار از اراضی کوهدشت زیر کشت انار است، اما متاسفانه صنایع تبدیلی کافی وجود ندارد و باید روی این زمینه کار کرد.

وزیر کشور بیان داشت: بیمارستان رازی کوهدشت در حال حاضر 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مقداری رکود داشت و پس از سفر ریاست جمهوری به لرستان فعالیت احداث مجددا شروع شده و قرار شد که 2 ساله به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سد معشوره مورد تاکید دولت است/بهره برداری از بیمارستان کوهدشت طی 2 سال

تکمیل سد معشوره مورد تاکید دولت است/بهره برداری از بیمارستان کوهدشت طی 2 سال