مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-07اجتماعي

صدور هشدار نارنجی در پی احتمال وقوع گردوغبار با منشا خارجی در خوزستان


مدیرکل بحران استانداری خوزستان از احتمال وقوع گرد و خاک با منشا خارجی در استان در روز سه شنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اداره کـل مدیریت بحران استان خوزستان، در خصوص وضعیت جوی روز سه شنبه، هشدار نارنجی صادر کرد.

بر این اساس، شهاب صدیقی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال تشکیل توده گردو خاک بر روی کشور عراق و تأثیر آن برمناطق نیمه غربی استان، از اواخر وقت روز دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه 17 اسفندماه، وقوع گرد و خاک در استان دور از نظر نیست.

وی با بیان اینکه مناطق نیمه غربی و مرکز و بخشهایی از شمال استان تحت تاثیر این شرایط جوی قرار خواهد گرفت، گفت: کاهش دید افقی و کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده های گرد و خاک در چنین شرایط جوی محتمل خواهد بود، بنابراین توصیه می شود بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیر ضروری خودداری کنند و مسئولان در شهرستان ها تمهیدات لازم را بکار گیرند.

مدیرکل بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: فرمانداران نسبت به فوریت اقداماتی همچون ابلاغ به اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و سایر دستگاههای مرتبط جهت حفظ آمادگی کامل و اتخاذ کلیه تمهیدات لازم ، اقدامات پیشگیرانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی در پی احتمال وقوع گردوغبار با منشا خارجی در خوزستان

صدور هشدار نارنجی در پی احتمال وقوع گردوغبار با منشا خارجی در خوزستان