مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 22:472022-03-07اقتصادي

دست رانت خواران از اراضی صنعتی قزوین کوتاه شد/ کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری در قزوین


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: از روز نخست سامان دادن به اراضی صنعتی در شهرک ها اولویت استانداری بود زیرا به جای اینکه اراضی در خدمت تولید باشد بیشتر در خدمت رانت خواران بود بر همین اساس با پیگیری های انجام شده تقریباً هر .

- ایسنا/قزوین سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: از روز نخست سامان دادن به اراضی صنعتی در شهرک ها اولویت استانداری بود زیرا به جای اینکه اراضی در خدمت تولید باشد بیشتر در خدمت رانت خواران بود بر همین اساس با پیگیری های انجام شده تقریباً هر کسی که زمین در اختیار داشت باید در آن ساخت وساز انجام می داد یا قراردادش را فسخ می کردیم.

میثم پیله فروش در نشست خبری با اهالی رسانه که عصر امروز روز دوشنبه 16 اسفند در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 81 جلسه تحت عنوان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است که 391 مصوبه داشته و از این تعداد 305 مصوبه اجرایی شده است.

در جلسات این ستاد مشکلات 314 واحد صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان مورد بررسی قرار گرفتند که منجر به احیای 20 واحد تولیدی شده است.

وی اعلام کرد: آتش سوزی واحد صنعتی در شهرک خرمدشت خسارات زیادی بر جای گذاشت که با پیگیری استاندار، شرکت بیمه کل خسارت واحد تولیدی را پرداخت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رانت خواران از اراضی صنعتی قزوین کوتاه شد/ کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری در قزوین

دست رانت خواران از اراضی صنعتی قزوین کوتاه شد/ کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری در قزوین