مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 23:272022-03-07سياسي

از همراهی با سردار سلیمانی تا 16 سال خدمت به زائران کریمه


عباس باقری جانباز 50 درصد دفاع مقدس که همراهی با سردار سلیمانی و 16 سال سابقه خدمت افتخاری به حضرت معصومه (س) را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، - ایسنا/قم عباس باقری جانباز 50 درصد دفاع مقدس که همراهی با سردار سلیمانی و 16 سال سابقه خدمت افتخاری به حضرت معصومه (س) را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، علت حضور خود در جبهه را دفاع از مملکت صاحب الزمان(عج) دانست و گفت: روی کار آمدن دولت جدید و سخنان امیدبخش رهبری موجب قوت قلب و افزایش امید ما شده است.

چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت عباس (ع) است که در واقعه کربلا با وجود از دست دادن دست ها برای رساندن آب به خیمه ها از هیچ تلاشی دریغ نکردند در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز جانباز نام گذاری شده است.

روز جانباز در حقیقت روز وفاداری به اهداف و آرمان های اصیل اسلامی باوجود همه دشواری ها و سختی هاست و جانبازان هشت سال دفاع مقدس که بعد از جانبازی در راه اسلام، همچنان به خدمت به نظام اسلامی مشغول هستند و به آرمان ها و اهداف والای این نظام مقدس پایبندند شایسته تقدیر هستند.

بیش از 160 جانباز به صورت رسمی و افتخاری برای اعتلای اهداف نظام اسلامی و حرکت در مسیر اهل بیت (ع) در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) در حال خدمت هستند و از این رو به مناسبت روز جانباز به سراغ عباس باقری، خادمان افتخاری حرم مطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همراهی با سردار سلیمانی تا 16 سال خدمت به زائران کریمه

از همراهی با سردار سلیمانی تا 16 سال خدمت به زائران کریمه