مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 23:372022-03-07اقتصادي

آموزش های مهارتی در جزیره خارگ گسترش می یابد


مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهرگفت: جزیره خارگ در حوزه فنی و حرفه ای ظرفیت بسیار بالایی دارد که در دو حوزه آموزش و تربیت و بازآموزی می توان برنامه ریزی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دوراهکی دوشنبه شب در نشست با بخشدار ویژه خارگ اظهار کرد: جزیره خارگ در حوزه فنی و حرفه ای ظرفیت بسیار بالایی را برخوردار بوده که در دو حوزه آموزش و تربیت و بازآموزی می توان برنامه ریزی کرد.

مدیر کل فنی حرفه ای استان بوشهر افزود: یکی از اولویت های مهم در سرمایه گذاری های آموزشی در تمامی جوامع صنعتی، توسعه و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای است و با توجه به شرایط خاص و ممتاز این جزیره تلاش خواهیم کرد در راستای تفاهم نامه ای مدون، مهارت آموزی را در دانشگاه با شعار هر دانشجو، یک مهارت دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: رویکرد مهارت آموزی در حوزه سربازان نیز در قرارگاه مهارت آموزی و مراکز کار واقعی یگان های نظامی در حال اجرا است.

دوراهکی خاطر نشان کرد: زنان سرپرستان خانوار و دیگر اقشار جامعه نیز از جمله افرادی هستند که تلاش خواهیم کرد تا بستر توانمندسازی این قشر را از حیث مهارت آموزی و اشتغالزایی اجرایی کنیم.

بخشدار ویژه خارگ اظهار کرد: بومیان بیکار در جزیره خارگ با استفاده از ظرفیت های آموزشی و عملی، فنی حرفه ای استان با توجه به شرایط صنعتی جزیره توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی در جزیره خارگ گسترش می یابد

آموزش های مهارتی در جزیره خارگ گسترش می یابد