مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 01:072022-03-07سياسي

تصویب لایحه رتبه بندی معلمان پس از 10 سال /رتبه بندی معلمان در سراشیبی اجرا


عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه رتبه بندی معلمان از سوی شورای نگهبان خبر داد.

- عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خبر داد: تصویب لایحه رتبه بندی معلمان پس از 10 سال /رتبه بندی معلمان در سراشیبی اجرا ایسنا/خراسان شمالی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه رتبه بندی معلمان از سوی شورای نگهبان خبر داد.

محمد وحیدی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه لایحه رتبه بندی معلمان پس از 10 سال از سوی شورای نگهبان مصوب شد، اظهار کرد: رتبه بندی معلمان علی رغم میل باطنی دولت ها که رتبه بندی را موضوع اضافه بر پرداخت حقوق در واقع در آموزش و پرورش تلقی می کردند، با مصوبه شورای نگهبان به ثمر نشست.

وی با تأکید براینکه این لایحه طی یک سال گذشته تا امروز فراز و نشیب های بسیاری را گذرانده است، افزود: اجرای رتبه بندی معلمان موجب پایه گذاری نظام شایستگی در تعلیم و تربیت ایران شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم که اجرای این طرح تأثیرات بسیار خوبی در افزایش کیفیت نظام تعلیم و تربیت آینده ایران داشته باشد، تصریح کرد: اگرچه شاید به علت شرایط معیشتی و نرخ تورم در ایران در این روزها، اثر رتبه بندی کمرنگ تر جلوه کند ولی اگر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه رتبه بندی معلمان پس از 10 سال /رتبه بندی معلمان در سراشیبی اجرا

تصویب لایحه رتبه بندی معلمان پس از 10 سال /رتبه بندی معلمان در سراشیبی اجرا