مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 01:172022-03-07سياسي

مسئولان برای ترویج فرهنگ مطالعه مفید تلاش کنند


فرماندار خرم‎آباد با تأکید بر تلاش همه مسئولان در راستای ترویج مطالعه مفید، گفت: باید به مقوله فرهنگ نگاه کاربردی داشته باشیم و با برنامه ریزی دقیق، - مسیر حرکت در راستای توسعه فرهنگی را ریل گذاری کنیم.

علی محمد دریکوند در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان با بیان اینکه اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست، گفت: ترویج و توسعه کتابخوانی در سطح جامعه از اهمیت بالای برخودار بوده و یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری همین موضوع است که بر این اساس ضرورت دارد همه مسئولان در راستای ترویج مطالعه مفید از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی ادامه داد: باید به مقوله فرهنگ نگاه کاربردی داشته باشیم و با برنامه ریزی دقیق، مسیر حرکت در راستای توسعه فرهنگی را ریل گذاری کنیم؛ همچنین با در نظر گرفتن بازه های زمانی مشخص شود که باید به چه اهدافی برسیم.

دریکوند با بیان اینکه تا زمانی که استقبال از کتابخانه های عمومی کم باشد، به طور حتم آسیب های اجتماعی زیاده بوده و مراجع قضایی و زندان ها شلوغ خواهند بود، اضافه کرد: باید به این مرحله برسیم که ایمان داشته باشیم و هزینه در راستای توسعه فرهنگی را یک سرمایه گذاری مفید بدانیم.

وی گفت: فرمانداری و انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد آماده همکاری با کتابخانه های عمومی بوده و در این خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای ترویج فرهنگ مطالعه مفید تلاش کنند

مسئولان برای ترویج فرهنگ مطالعه مفید تلاش کنند