مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 03:222022-03-07بين الملل

احتمال اقدام یکجانبه آمریکا در تحریم واردات نفت از روسیه


احتمال اقدام یکجانبه آمریکا در تحریم واردات نفت از روسیه - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که برخی کشورها از همراهی با تحریم های آمریکا علیه روسیه سر باز زده یا گفته اند که اعمال تحریم بر بخش انرژی را بررسی می کنند، اکنون گفته می شود واشنگتن ممکن است به تنهایی برای تحریم واردات نفت از روسیه اقدام کند.

دو منبع مطلع به خبرگزاری رویترز گفتند که با توجه به عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، آمریکا مایل است بدون مشارکت متحدان خود در اروپا، واردات نفت روسیه را ممنوع کند.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز دوشنبه با سران فرانسه، آلمان و بریتانیا تماس ویدیویی برقرار کرد و در آن گفت که دولت وی همچنان به دنبال حمایت آنها از ممنوعیت واردات نفت روسیه است.

رویترز بامداد سه شنبه به نقل از یک منبع که خواست نامش فاش نشود، نوشت: کاخ سفید در حال مذاکره با رهبران کنگره آمریکا است که در حال کار بر روی قوانین سریعی هستند که واردات نفت روسیه را ممنوع می کند، اقدامی که دولت را مجبور می سازد روی یک جدول زمانی سریع کار کند .

یک مقام ارشد آمریکایی نیز به رویترز گفت که تصمیم نهایی گرفته نشده است، اما اگر این اتفاق بیافتد، احتمالا واشنگتن در این تصمیم تنها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اقدام یکجانبه آمریکا در تحریم واردات نفت از روسیه

احتمال اقدام یکجانبه آمریکا در تحریم واردات نفت از روسیه