مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 07:172022-03-08سياسي

تغییر در روش تخصیص ارز ترجیحی باعث قطع دست سودجوها می شود


تغییر در روش توزیع کالای اساسی و ارز تخصیصی برای واردات آن قطعا باعث قطع دست واسطه ها که عامل گرانی و سودجویی بودند می شود و بزودی بازار به سمت آرامش حرکت خواهد کرد.

- حجت الاسلام احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تغییر روش توزیع ارز ترجیحی اظهار داشت: از زمانی که ارز ترجیحی در مجلس شورای اسلامی و هنگام بررسی لایحه بودجه 1401 حذف شد انتظار افزایش فشارهای بیرونی و فضای مجازی و سوءاستفاده دلالان را داشتیم.

وی ادامه داد: با حذف ارز ترجیحی برخی از دلالان و سودجویان کف بازار از روز گذشته و با مصوبه مجلس درباره حذف ارز ترجیحی سوء استفاده کردند و سعی کردند که از وضعیت بوجود آمده آبی برای خود گرم کنند اما دولت و مجلس مانع از جولان این افراد می شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: مصوبه مجلس درباره ارز ترجیحی حذف این ارز نبود بلکه تبدیل ارز و احسن کردن روش تخصیص و توزیع آن بود و نباید کسی برداشت اشتباهی از این موضوع داشته باشد.

آزادی خواه گفت: مجلس در مصوبه اخیر خود درباره ارز ترجیحی به دولت اجازه داد که به جای آنکه ارز ترجیحی به وارد کننده داده شود به مصرف کننده و در قالب کارت الکترونیکی داده شود تا از طریق آن کالایی مانند شیر، گوشت قرمز، گوشت سفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در روش تخصیص ارز ترجیحی باعث قطع دست سودجوها می شود

تغییر در روش تخصیص ارز ترجیحی باعث قطع دست سودجوها می شود