مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 07:372022-03-08حوادث

مهار حریق در خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان


عصر روز گذشته حریق خوابگاه دانشجویی توسط شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش، و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ یک تیم اطفاء حریق از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه در میدان مشاهیر، - ایسنا/سیستان و بلوچستان عصر روز گذشته حریق خوابگاه دانشجویی توسط شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش، و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات بی درنگ یک تیم اطفاء حریق از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه در میدان مشاهیر، خوابگاه نور اعزام نمود.

شهریاری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: با رسیدن آتش نشانان مشاهده شد، حریق در راهروی خوابگاه رخ داده و دود ناشی از حریق کل خوابگاه را در بر گرفته است.

وی بیان کرد: آتش نشانان بلافاصله با توجه به حساسیت عملیات و حضور دانشجویان در ساختمان، به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند که گروه اول به تخلیه ساکنین مشغول و گروه دوم ضمن بررسی محبوسین احتمالی اقدام به اطفاء حریق نموده و در کمترین زمان ممکن بر آتش غلبه و پس از اطفای کامل حریق،ایمن سازی و تخلیه دود، به عملیات خود خاتمه دادند.

شهریاری افزود: رعایت نکات ایمنی در خوابگاه و نصب خاموش کننده های دستی همراه با آموزش به دانشجویان را متذکر و اظهار داشت ساختمان خوابگاهها باید مجهز به سیستم اعلام و اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار حریق در خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

مهار حریق در خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان