مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 07:522022-03-08بين الملل

گفت وگوی وزیران خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره مذاکرات وین


وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای به محورهای دیدار و گفت وگوی وزیران امور خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا اشاره کرد که موضوع مذاکرات وین نیز در میان آن ها بوده است.

- وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای به محورهای دیدار و گفت وگوی وزیران امور خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا اشاره کرد که موضوع مذاکرات وین نیز در میان آن ها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا، یاییر لاپید، نخست وزیر جایگزین و وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته پیش از دیدار با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در ریگا، پایتخت لاتویا در بخشی از اظهاراتش با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، گفت: ما درباره وضعیت مذاکرات هسته ای در وین صحبت خواهیم کرد.

بر کسی پوشیده نیست که ما اختلافاتی در این زمینه داریم اما این گفت وگویی میان متحدانی است که هدفی مشترک دارند و آن جلوگیری از تبدیل شدن ایران به کشوری در آستانه هسته ای شدن و متوقف کردن توان ایران برای اشاعه تروریسم و بی ثباتی در سراسر جهان است.

بلینکن نیز پیش از دیدارشان گفت: ما در زمینه موضع مان مبنی بر این که ایران هیچ وقت نباید به یک سلاح هسته ای دست پیدا کند، متحد و متعهدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی وزیران خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره مذاکرات وین

گفت وگوی وزیران خارجه رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره مذاکرات وین