مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-08اقتصادي

اراضی صنوف آلاینده بیرجند به متقاضیان واگذار می شود


استاندار خراسان جنوبی در دیدار با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه ای مشترک با بررسی وضعیت اراضی این استان و گزارش واگذاری اراضی صنوف آلاینده، - با انتقال اراضی صنوف به صورت قطعی و قسطی به متقاضیان موافقت کردند.

جواد قناعت، دوشنبه شب 16 اسفند با علیرضا فخاری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در تهران دیدار و درخواست های استان در زمینه های مختلف را مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در این نشست گزارشی درخصوص واگذاری اراضی صنوف آلاینده در مرکز استان ارائه کرد و با نظر مساعد مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مقرر شد اراضی صنوف به صورت قطعی و قسطی به متقاضیان واگذار شود.

همچنین در این جلسه مصوب شد که بابت هزینه آماده سازی اراضی دولت نیز، پس از تعیین و کنترل و اعلام مبالغ کلی، قدرالسهم اراضی دولت تامین و پرداخت شود.

موضوع واگذاری اراضی معروف به لچکی شهر اسدیه از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که از سوی قناعت مطرخ شد.

بر این اساس در این جلسه مصوب شد با درخواست کتبی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان براساس ماده 4 اساسنامه بنیاد، قرارداد واگذاری اراضی به این نهاد تنظیم و ادامه مراحل واگذاری اراضی به متقاضیان توسط بنیاد مسکن پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی صنوف آلاینده بیرجند به متقاضیان واگذار می شود

اراضی صنوف آلاینده بیرجند به متقاضیان واگذار می شود