مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-08اجتماعي

طولانی ترین مسیر دوچرخه تهران در منطقه 13 تکمیل شد


شهردار منطقه 13 از تکمیل طولانی ترین مسیر دوچرخه تهران با 3 هزار و 500 متر طول در بولوار شهید دوران خبر داد.

- با بیان اینکه، یکی از طولانی ترین مسیرهای دوچرخه تهران در منطقه 13 است، گفت: این مسیر 18 هزار متر طول دارد که 15 هزار و 500 متر آن احداث و 3 هزار و 500 مترش در بولوار شهید دوران تکمیل شده و به زودی به بهره برداری برداری می رسد.

شهردار منطقه 13 خاطرنشان کرد: این مسیر دوچرخه از میدان شهدا آغاز و تا میدان کلاهدوز، بولوار شهید دوران ادامه داشته و پس از آن وارد بوستان جنگلی سرخه حصار شده و از مسیر جاده تندرستی عبور می کند.

وی در خصوص پروژه تکمیل مسیر دوچرخه در بزرگراه شهید دوران اظهار کرد: در این پروژه، عملیات عمرانی از قبیل تخریب، زیرسازی، جدول بندی، بتن ریزی و … در بولوار شهید دوران حدفاصل میدان شهید مهتدی تا درب اول پارک جنگلی سرخه حصار اجرایی شده است.

علی احمدی تصریح کرد: علاوه بر اقدامات زیر ساختی، ایمن سازی مسیر دوچرخه با ترسیم خط کشی ویژه دوچرخه سواری به همراه نصب تابلوهای خطر نما، جانمایی گل میخ، بشکه و موانع ارتجاعی انجام شد.

شهردار منطقه 13 عنوان کرد: همزمان با اجرای عملیات عمرانی مسیر دوچرخه در بولوار شهید دوران، فضای سبز حاشیه این مسیر به طول 2 هزار متر در قالب بهسازی محور منتهی به قطب گردشگری شرق تهران و زیباسازی نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی ترین مسیر دوچرخه تهران در منطقه 13 تکمیل شد

طولانی ترین مسیر دوچرخه تهران در منطقه 13 تکمیل شد