مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:122022-03-08سياسي

ابراز نگرانی یک اصلاح طلب نسبت به خروج آمریکا از منطقه!


زمزمه هایی شنیده می شود که امریکا در حال تخلیه کامل خاورمیانه است، حرکتی که بدون تردید، پیامد های ناگواری برای منطقه خواهد داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، احمد نقیب زاده، فعال تندروی اصلاح طلبان تلویحاً نسبت به خروج امریکا از منطقه ابراز نگرانی کرد و وقوع چنین اتفاقی را دارای پیامد های ناگوار برای منطقه دانست.

او طی یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: امریکا امسال با یک حرکت ناجوانمردانه و بدون هیچ پیش زمینه ای، افغانستان را ر ها کرد و از این کشور خارج شد.

در کنار این بحث، زمزمه هایی نیز شنیده می شود که امریکا در حال تخلیه کامل خاورمیانه است، حرکتی که بدون تردید، پیامد های ناگواری برای منطقه خواهد داشت، چرا که توازن را در خاورمیانه به هم زده و خلأ قدرت عظیمی ایجاد می کند.

خروج امریکا از منطقه، توازن قوا را به سمت چه کسی بر هم می زند؟ کشور های دیگر میزان دخالت شان در منطقه همپای امریکا نیست و از سویی، خروج امریکا بهانه را از دیگر کشور ها برای مداخله در منطقه می گیرد.

غرب آسیا منطقه ای برای ملت ها و کشور ها و دولت های غرب آسیاست و اگر مداخله فرامنطقه ای در آن صورت نگیرد، امنیت آن تأمین خواهد شد.

چرا یک ایرانی باید نگران نبودن امریکا در منطقه باشد؟ به مثال نقیب زاده توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی یک اصلاح طلب نسبت به خروج آمریکا از منطقه!

ابراز نگرانی یک اصلاح طلب نسبت به خروج آمریکا از منطقه!