مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-08سياسي

پارامترهای اصلی پیشرفت از زبان معاون استاندار یزد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع مدیران دستگاه های اجرایی ابرکوه پارامترهای اصلی پیشرفت را امنیت، سلامت، فرهنگ، آموزش و زیرساخت عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، علی اکبر عزیزی ساعتی قبل در آیین تکریم و معارفه فرماندار و سرپرست فرمانداری ابرکوه اظهار کرد: یک از مهم ترین پارامترهای اصلی پیشرفت در عرصه های مختلف امنیت است که هرکجا به درستی برقرار شود سرمایه گزاری، تولید و رفاه را به دنبال دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اولویت دوم پیشرفت را سلامت عنوان کرد و افزود: فرهنگ و مسائلی که به حوزه دین، اصالت و آنچه ما از گذشتگان داشته و هم اکنون بخشی از آن در حال فراموشی است، باید مورد توجه ویژه قرار گرفته، احیا و حفظ شود.

عزیزی آموزش و زیرساخت را از دیگر اصول مربوط به پیشرفت دانست و اذعان کرد: موارد فوق باید در اولویت برنامه های مدیران قرار گیرد؛ زیرا تمامی مسائل و مشکلات ذیل این پارامترها مرتفع می شود.

وی مشورت با روحانیون را به سرپرست جدید فرمانداری ابرکوه توصیه کرد و ادامه داد: مردم همیشه در رأس امور هستند و مسئولین نیز باید علاوه بر مردمی بودن، عدالت ورز و فساد ستیز بوده و سرشاخه های فساد را بخشکانند؛ چراکه مردم مشکلات معیشتی را تحمل می کنند و پای نظام ایستاده اند؛ ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارامترهای اصلی پیشرفت از زبان معاون استاندار یزد

پارامترهای اصلی پیشرفت از زبان معاون استاندار یزد