مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-08پزشكي

اهدای خون در باغملک 2 برابر افزایش یافت


مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: اهدای خون در باغملک، دو برابر افزایش یافت.

- با اشاره به کمبود خون در استان خوزستان از جمله شهرستان ایذه و نیاز بیماران به خون به خصوص گروه های منفی اظهار کرد: با برنامه ریزی و پیگیری های انجام شده از سوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان باغملک، مرکز خون گیری ثابت در روزهای یکشنبه هر هفته با همکاری پایگاه انتقال خون شهرستان ایذه راه اندازی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک افزود: با این اقدام از ابتدای دی ماه 1400 تاکنون بیش از 400 واحد خون از اهدا کنندگان باغملکی برای استفاده بیماران دریافت شده و برای انجام مراحل بعدی و فرآوری های مورد نیاز به پایگاه انتقال خون ایذه منتقل شده است.

جاودان زاده ادامه داد: بخشی از خون گیری از اهداکنندگان و تعدادی از ادارات شهرستان صورت گرفته است که این میزان اهدای خون نسبت به 9 ماهه سال 1400 افزایش 2 برابری را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد روند ثابت، مشخص و شرایط ایمن برای جمع آوری خون از مسئولان و مردم نیز درخواست می شود مه همکاری لازم را با مرکز خون گیری شهرستان داشته باشند و هر گونه خون گیری را در این مرکز که در ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان (ساختمان بیمارستان قدیم) مستقر است، انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون در باغملک 2 برابر افزایش یافت

اهدای خون در باغملک 2 برابر افزایش یافت