مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-08سياسي

شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت مشمول نظام ارجاع و پزشک خانواده می شوند


‎نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روستاییان، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت مشمول نظام ارجاع و پزشک خانواده می شوند.

- ‎نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که روستاییان، عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت مشمول نظام ارجاع و پزشک خانواده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه)، و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، بندهای (الف) و (ب) تبصره 17 در بخش هزینه ای را به شرح زیر تصویب کردند.

‎الف- به منظور رعایت عدالت در سلامت، گسترش نظام ارجاع و کاهش سهم پرداخت بیمه شدگان، با درنظر گرفتن پزشک خانواده و نظام ارجاع و نسخه الکترونیک و استانداردهای ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان های بیمه گر پایه سلامت می توانند در چارچوب مصوبات شورای عالی بیمه سلامت در قالب افزایش سهم خود، بدون کاهش تعهدات(سطح و شمول خدمات) قبلی و همچنین بدون تأخیر در پرداخت به موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد(موضوع قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2))، نسبت به پرداخت بخشی از مابه التفاوت تعرفه دولتی و غیردولتی در سقف اعتبارات مصوب اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت مشمول نظام ارجاع و پزشک خانواده می شوند

شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت مشمول نظام ارجاع و پزشک خانواده می شوند