مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-08سياسي

تقدیر معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از مدیرکل کمیته امداد کرمان


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه از تلاش های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای محرومان تقدیر کرد و گفت: - ایسنا/کرمان معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه از تلاش های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای محرومان تقدیر کرد و گفت: مسئولان کمیته امداد در سراسر کشور ازجمله استان کرمان همیشه همراه و همگام با سپاه، پیشتاز در محرمیت زدایی بوده اند.

سردار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی در سفر به استان کرمان در مراسم تجلیل از دست اندرکاران محرومیت زدایی در استان کرمان هدف از سفر خود به استان کرمان را تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات مسئولان کمیته امداد درزمینهٔ همکاری با سپاه در محرومیت زدایی اعلام کرد.

وی بابیان اینکه کمیته امداد استان کرمان در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی در سطح استان انجام داده است افزود: مسئولان کمیته امداد در سراسر کشور ازجمله استان کرمان همیشه همراه سپاه و پیشتاز در محرمیت زدایی بوده اند.

سردار حزنی هم چنین با اهداء لوح تقدیر از تلاش های یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در کمک به ساخت مسکن مددجویان و محرومان تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از مدیرکل کمیته امداد کرمان

تقدیر معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از مدیرکل کمیته امداد کرمان