مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-08سياسي

افتتاح نمایندگی بانک خون بندناف رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شاهرود


معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان از افتتاح دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی استان در شهرستان شاهرود خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان از افتتاح دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی استان در شهرستان شاهرود خبر داد.

نعمت الله نظری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تسهیل در عقد قرارداد مشتریان و ارائه خدمات سریعتر و بهتر، دفتر نمایندگی خون بند ناف نوزادان جهاددانشگاهی با حضور مدیر امور نمایندگی های شرکت فناوری بن یاخته های رویان جهاددانشگاهی در شهرستان شاهرود به آدرس خیابان 22 بهمن، کوچه شهید مزجی، ساختمان پزشکان امیر المؤمنین(ع) افتتاح و راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: تا پیش از این، فعالیت ها و خدمات تخصصی خون بند ناف در شهرستان شاهرود از سوی نمایندگی استان پیگیری و انجام می شد که از امروز و با افتتاح دفتر نمایندگی، خدمات به صورت حضوری و مستقیم ارائه خواهد شد.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین از ذخیره سازی بیش از 900 نمونه خون بند ناف نوزادان در نمایندگی خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی این استان خبر داد و گفت: پتانسیل درمان بیش از 80 بیماری خونی و غیر خونی با استفاده از سلول های بنیادی وجود دارد و با این حال می توان گفت که هر بیماری که آسیب سلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایندگی بانک خون بندناف رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شاهرود

افتتاح نمایندگی بانک خون بندناف رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شاهرود