مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-08سياسي

طرح ساماندهی کارگران سرچهارراه ها کردستان اجرایی شود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: طرح ساماندهی کارگران سرچهارراه ها که بخشی از آن مربوط به اداره کار و بخشی دیگر سایر ادارات است در استان اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با مدیران و معاونان اداره کار استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار داشت: طرح ساماندهی کارگران سرچهارراه ها که بخشی از آن مربوط به اداره کار و بخشی دیگر سایر ادارات است، رسیدگی و اجرا شود.

وی به بازدید اخیر خود از کارگاه ها و واحدهای تولیدی مرکز استان کردستان و تنگناهایی که فعالان این عرصه داشتند، اشاره و بر ضرورت احقاق حق کارگران تأکید کرد و گفت: کارگران این حوزه در قبال کارشان حقوق مکفی دریافت نمی کنند که در این شرایط اقتصادی پاسخ گوی هزینه های زندگی نیست .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه مشکلات کارگران را بررسی و به دردل هایشان گوش بدهید، تصریح کرد: کارگران متأسفانه به اندازه کار و زحمت شان، دستمزد نمی گیرند و امنیت شغلی ندارند و از بیمه هم محروم اند که انتظار می رود مشکلات شان پیگیری شود.

وی خطاب به مدیران اداره کار کردستان بیان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، همواره قدر فرصت ها را بدانید و از این فرصت مسئولیت در راستای خدمتگزاری به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی کارگران سرچهارراه ها کردستان اجرایی شود

طرح ساماندهی کارگران سرچهارراه ها کردستان اجرایی شود