مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-08حوادث

دستگیری سارقی که ارز دیجیتال می دزدید/ مردم مراقب سارقان مجازی باشند


سیداحمد موسوی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر دسترسی غیر مجاز به کیف پول مجازی و کلاهبرداری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 رییس پلیس فتای استان زنجان ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی و با بررسی های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در یکی از  استان همجوار شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتا استان زنجان انتقال داده شد.

 وی گفت: در بازجویی های اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می شد، پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا، به جرم خود اعتراف و بیان داشت، با هویت جعلی و جلب اعتماد قربانیان و با به دست آوردن اطلاعات شخصی حساب کاربری قربانی، ارز دیجیتال به ارزش حدود 2 میلیارد ریال از 6 شاکی کلاهبرداری کرده است.

 موسوی تاکید کرد: ساده ترین و مؤثرترین راه برای مقابله با اقدامات مجرمانه سایبری، افزایش سطح آگاهی کاربران نسبت به موضوعات مختلف فضای مجازی بوده و این امر مهم جز با احساس مسئولیت و برنامه ریزی و صرف زمان کافی محقق نخواهد شد.

 وی گفت: کاربران برای نصب برنامه های کاربردی مورد نیاز حتماً به فروشگاه های آنلاین معتبر مراجعه کنندو از به روز بودن و فعال بودن آنتی ویروس نصب شده بر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقی که ارز دیجیتال می دزدید/ مردم مراقب سارقان مجازی باشند

دستگیری سارقی که ارز دیجیتال می دزدید/ مردم مراقب سارقان مجازی باشند