مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-08پزشكي

وضعیت مرگ های کرونایی در اطفال


رییس بیمارستان کودکان علی اصغر (ع) با تاکید بر لزوم تزریق واکسن کرونا در کودکان و رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلای کودکان به کووید19، - عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فرهاد چوبدار در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ابتلا و بستری کودکان به کرونای اُمیکرون، گفت: در هفته های گذشته تقریبا 60 تا 70 درصد مواردی که مراجعه می کردند و مشکوک به کرونا بودند، تست شان مثبت می شد، اما خداراشکر به مرحله ای رسیده که طی سه تا پنج روز گذشته، این میزان به زیر 10 درصد رسیده است.

از قله پیک ششم گذشتیم وی با بیان اینکه این آمارها نشان می دهد که قله پیک را با درایت سیستم بهداشتی، وزارت بهداشت و مردم پشت سر گذاشته ایم، گفت: با این حال شرایط به این معنا نیست که خطر تمام شده است.

زیرا هنوز هم در بیمارستان های اطفال اعم از بخش نوزادان و کودکان موارد بستری را زیاد داریم که علتش این است که نوزادان و اطفال مبتلا به بیماری های زمینه ای همچنان در معرض خطر ابتلای شدید به بیماری قرار دارند و حتی ممکن است کارشان به آی سی یو هم بکشد، اما مژده ای که می توانیم به مردم بدهیم، این است که قله پیک را پشت سر گذاشتیم و اگر مقدار دیگری پروتکل های بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند، ان شاءالله پیش بینی می کنیم که مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مرگ های کرونایی در اطفال

وضعیت مرگ های کرونایی در اطفال