مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-08سياسي

انتقاد از بی توجهی به مصوبات ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی


رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه کوتاهی و اغماض در خصوص مصوبات ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه پذیرفته نیست، گفت: عمد در اجرایی نشدن مصوبات ستاد می تواند موجب تعقیب برای بالاترین مقام اجرایی هر دستگاه در استان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد؛ غلامعلی دهشیری در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد با اشاره به جایگاه قانونی مصوبات این ستاد گفت: مصوبات صحن علنی با امضا دبیر ستاد به ادارات مربوط که باید این مصوبات در جهت رفع موانع تولید و اشتغال در آن دنبال شود ابلاغ می شود.

  وی افزود: اما علیرغم همکاری بسیار خوب دستگاه ها و نهادهای مختلف استان، معدود دستگاه و نهادهایی هستند که به دلایل مختلف از اجرایی کردن این مصوبات شانه خالی می کنند که این موضع در دبیرخانه ستاد مورد رصد و پیگیری قرار می گیرد.

دهشیری اظهار داشت: در سال جاری ادارات کل ثبت اسناد و املاک،کمرگ، شرکت شهرک های صنعتی و بانک های تجارت و ملی طبق بررسی ها همکاری بسیاری خوبی در زمینه اجرایی شدن مصوبات این ستاد داشته اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: از این بین تعدادی از دستگاه ها و نهادها نیز از زیر بار مصوبات شانه خالی کرده اند که علاوه بر تشکیل پرونده قضایی اسامی آن ها به استاندار به عنوان عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بی توجهی به مصوبات ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی

انتقاد از بی توجهی به مصوبات ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی