مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-08ورزشي

مسابقات وزنه برداری باشگاه های اردبیل برگزار شد


مسابقات وزنه برداری باشگاه های استان اردبیل با شرکت 7 تیم و حضور 70 ورزشکار در اردبیل برگزار شد.

- در مراسم اختتامیه این مسابقات مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به قهرمانی های ورزشکاران این استان در رشته وزنه برداری در قالب مسابقات ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: این رویداد بعد از شرایط کرونایی انگیزه ورزشکاران و مربیان را برای حضور در مسابقات کشوری دوچندان کرده که تداوم این حرکت می تواند به ارتقا سطح آمادگی ورزشکاران و مربیان کمک کند.

سجاد انوشیروانی اظهار کرد: با برگزاری این رویدادها و همچنین تداوم حضور وزنه بردارانی از این استان در تیم ملی در رده های سنی مختلف نوید روزهای خوش وزنه برداری استان را می دهیم تا مدال آوری ها و قهرمانی ها در این رشته تداوم پیدا کند.

وی تصریح کرد: با تمام توان در خدمت هیئت وزنه برداری استان هستیم و در ماه های گذشته با پرداخت حقوق معوق مربیان و همچنین جذب اسپانسر و کمک به تکمیل خانه وزنه برداری اردبیل و پارس آباد پشتیبانی های لازم را از هیئت وزنه برداری انجام می دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: مهمترین مشکل این هیئت بحث سخت افزاری و کمبود منابع مالی است که انتظار می رود با حمایت های ملی و استانی وزنه برداران این استان توان حضور در رقابت های ملی و بین المللی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات وزنه برداری باشگاه های اردبیل برگزار شد

مسابقات وزنه برداری باشگاه های اردبیل برگزار شد