مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-08ورزشي

رییس جوان بسکتبال با مشکل مواجه می شود/ انتقاد از شرایط داوری لیگ


مدیرعامل تیم خانه بسکتبال خوزستان ضمن انتقاد از قضاوت های لیگ برتر و تاثیراتی که در نتیجه برخی دیدارهای تیمش داشته، نسبت به عمکلرد ریاست فدراسیون ابراز نگرانی و مطالبه گری کرد.

- مجتبی پیرعباسی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تمجید عملکرد و حرکتی که تیم خانه بسکتبال در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور داشت، گفت: این تیم بدون حمایت گسترده و با ترکیبی از بازیکنان جوان وارد مسابقات شد، ابتدا خیلی ها نسبت به این تیم و عملکردش نقد داشتند اما اعتمادی که خودمان به تیم داشتیم باعث شد همه اینها را نادیده بگیریم و صبوری کنار تیم باشیم، نتیجه این هم شد که بازیکنان روز به روز و بازی به بازی بهتر شدند.

وی تصریح کرد: آنهایی که پیگیر دیدارهای خانه بسکتبال خوزستان بودند نسبت به این موضوع واقف هستند که تیم و عملکردش نسبت به روزهای ابتدایی لیگ تفاوت زیادی کرده است.

به خصوص در چند دیدار اخیر بازیکنان خانه بسکتبال خوزستان عجیب خوب شده اند اگرچه با مشکلاتی مواجه شدند.

رییس هیات بسکتبال استان خوزستان به دیدار با مهرام که با حاشیه هایی در ثانیه های پایانی همراه بود اشاره کرد و گفت: کسانی که دیدار خانه بسکتبال خوزستان و مهرام را تماشا کردند چاره ای جز تحسین تیم ما نداشتند، به یک ثانیه پایانی بازی و حواشی که ایجاد شد اصلا کاری ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جوان بسکتبال با مشکل مواجه می شود/ انتقاد از شرایط داوری لیگ

رییس جوان بسکتبال با مشکل مواجه می شود/ انتقاد از شرایط داوری لیگ