مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-08سياسي

شهید حاج عمار مدیریت جنگ را از شهید سلیمانی آموخته بود


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به نقش محوری شهید محمدخانی در جبهه سوریه، گفت: شهید حاج عمار، ایده، خلاقیت، ابتکار و قدرت تصمیم گیری در صحنه جنگ را از شهید سلیمانی آموخته بود.

- ، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه شامگاه یکشنبه 16 اسفند 1400 در آیین رونمایی از مستند قرار روز شانزدهم درباره شهید حاج عمار که در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، با ادای احترام به محضر خانواده شهید مدافع حرم و فرمانده تیپ سیدالشهدا شهید محمدحسین محمدخانی مشهور به حاج عمار اظهار داشت: سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس قصد داشتند در این جلسه حضور داشته باشند، اما به دلیل لزوم حضورشان در جلسه دیگری امکان حضور پیدا نکردند.

وی در ادامه به تاثیرگذاری و نقش شهید حاج عمار در جبهه مقاومت را تشریح کرد و گفت: شهیدان جبهه مقاومت توطئه آمریکایی ها و نیروهای نیابتی شان را به زیر کشیدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه درخصوص ویژگی های شهید محمدخانی عنوان کرد: حاج عمار خدامحور و ولایتمدار بود چرا که امام زمانِ خود را شناخت و وظیفه خود را در برابر ایشان انجام داد.

سردار فلاح زاده تواضع و خوش رویی را از دیگر ویژگی های شهید محمدخانی دانست و افزود: توحید، ولایت و توجه به پدر و مادر و خانواده از موضوعات مورد توجه شهید حاج عمار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حاج عمار مدیریت جنگ را از شهید سلیمانی آموخته بود

شهید حاج عمار مدیریت جنگ را از شهید سلیمانی آموخته بود