مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-08اقتصادي

صدور بیش از 156 سند مالکیت کاداستری در گیلان


مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان، با بیان اینکه تاکنون 156 هزار و 144 فقره سند مالکیت صادر شده که 5267 فقره مربوط به 11 ماهه امسال است، گفت: روستاییان حتما به ادارات ثبت اسناد مراجعه و اقدام به تبدیل اسناد دفترچه ای خود به اسناد کاداستری کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان، با بیان اینکه تاکنون 156 هزار و 144 فقره سند مالکیت صادر شده که 5267 فقره مربوط به 11 ماهه امسال است، گفت: روستاییان حتما به ادارات ثبت اسناد مراجعه و اقدام به تبدیل اسناد دفترچه ای خود به اسناد کاداستری کنند.

محمد نوذری، قانون حدنگار یا کاداستر را یکی از قوانین بسیار مهم و حیاتی کشور دانست که از سال 93 به تصویب رسیده و اظهار کرد: این قانون در جنبه های مختلف اعمال می شود و فقط منحصر به اراضی ملی نیست و در اراضی مستثنیات و اراضی دولتی نیز کاربرد دارد.

وی با بیان اینکه کل فرایند تثبیت املاک و صدور اسناد باید تحت پوشش قانون حدنگار انجام شود، تصریح کرد: در حال حاضر برای 90 درصد از اراضی ملی کشور صدور سند مالکیت کاداستری انجام شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، ا اشاره به مشکلات تثبیت و صدور سند مالکیت اراضی ملی در گیلان، گفت: گیلان بیش از 60 درصد پوشش جنگلی دارد و لذا شرایط خاصی را برای نیروهای ثبت اسناد و املاک و منابع طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 156 سند مالکیت کاداستری در گیلان

صدور بیش از 156 سند مالکیت کاداستری در گیلان