مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-08حوادث

وقوع حریق در یکی از پاساژهای تجاری شیراز/نجات 4 نگهبان


صبح امروز وقوع یک آتش سوزی در یکی از مراکز تجاری شیراز گزارش شد که با اعزام به موقع ماموران آتش نشانی، موفق به اطفاء آتش و نجات نگهبانان این مرکز شدیم.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز، گفت: صبح امروز وقوع یک آتش سوزی در یکی از مراکز تجاری شیراز گزارش شد که با اعزام به موقع ماموران آتش نشانی، موفق به اطفاء آتش و نجات نگهبانان این مرکز شدیم.

محمدهادی قانع سه شنبه 17 اسفند در گفت وگوی مجازی با خبرنگاران به تشریح جرییات این حادثه پرداخت و گفت: ساعت 6 و 28 دقیقه صبح سه شنبه 17 اسفند، گزارش وقوع آتش سوزی در مرکز تجاری هدیش شیراز به ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز اعلام و بلافاصله ماموران از 5 ایستگاه به محل اعزام شدند.

قانع با بیان اینکه با سرعت عمل ماموران، حریق کاملا مهار شد و 4 نگهبان نجات پیدا کردند، گفت: این پاساژ تجاری با یک طبقه زیرزمین، همکف و اول و تعداد 180 مغازه مملو از پوشاک به علت نامعلومی از قسمت میز کانتر نگهبانی و تابلوی برق در طبقه همکف دچار آتش سوزی شده بود.

قانع ادامه داد: شعله های آتش از قسمت میز نگهبان و کالاهای چیده شده در نزدیکی تابلوی برق آغاز و در حال سرایت به مغازه های موجود در پاساژ بود که آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز پاساژ، با استفاده از ابزار و تجهیزات کامل وارد ساختمان شدند و در همان آغاز عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع حریق در یکی از پاساژهای تجاری شیراز/نجات 4 نگهبان

وقوع حریق در یکی از پاساژهای تجاری شیراز/نجات 4 نگهبان