مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-08فرهنگي

آیین اختتامیه «تئاتر سنگر» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمود سزاوار رییس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از حضور 116گروه نمایشی در این رویداد فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: - برگزیدگان جشنواره تئاتر سنگر طی آیین ویژه ای که روز سه شنبه 17اسفند در تالار رودکی برگزار می شود معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمود سزاوار رییس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از حضور 116گروه نمایشی در این رویداد فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: حضور 116 گروه نمایشی از یگان های نیرو های مسلح در این رویداد فرهنگی نشان دهنده اهتمام مجموعه نیرو های مسلح به مسئله فرهنگ و هنر به ویژه با موضوع دفاع مقدس است.

وی به سطح کیفی آثار ارائه شده در جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: هنرمندان شریف نیرو های مسلح با نگاهی خلاقانه سعی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و ارزش های این دوران افتخارآمیز را دارند، مفاهیم باارزشی، چون ایثار، فداکاری، مقاومت، شجاعت و با زبان هنر برای مخاطبان جذاب تر و اثرگذارتر است.

ایرج افشاری اصل دبیر دومین جشنواره تئاتر سنگر نیز گفت: دومین جشنواره تئاتر سنگر در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار شد که 17 اسفند در تالار رودکی با مشارکت معاونت تبلیغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه «تئاتر سنگر» برگزار می شود

آیین اختتامیه «تئاتر سنگر» برگزار می شود