مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-08اقتصادي

آجیل شب عید در همدان تاکنون استقبالی نداشته است


رییس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان گفت: در حال حاضر استقبالی از آجیل شب عید نشده که امیدواریم با هر چه نزدیک شدن به شب عید بازار خرید آجیل شب عید مردم نیز رونق گیرد، - آجیل در بازار به وفور وجود دارد و قیمت آن تغییری نداشته است.

محمد ارغوان در گفت وگو با ایسنا علت این عدم استقبال را پایین آمدن قدرت خرید مردم و گرانی آجیل دانست و تصریح کرد: به دلیل تنوع نمی توان آجیل را قیمت گذاری کرد و قیمت هر مدل از آجیل ها بسته به نوع و مدل آن متفاوت است.

ارغوان با اشاره به اینکه آجیل فراوان بوده و تغییری در قیمت آجیل اتفاق نیفتاده،ادامه داد: در بحث شیرینی و آجیل شب عید از مردم درخواست داریم از واحدهای معتبر نسبت به خرید اقدام کنند چرا که با توجه به نزدیک شدن به عید معمولا کارگاه های زیرزمینی پخت شیرینی که فاقد پروانه کسب هستند شکل می گیرد و با شکل گیری این کارگاه های زیرزمینی برخی از واحدهای صنفی در این چند روز باقی مانده به پایان سال تغییر شغل نابهنگام داده و به رسته آجیل فروشی و قنادان پیوسته و با تهیه اجناس خود از این کارگاه های زیرزمینی نسبت به عرضه و فروش شیرینی،شکلات و آجیل اقدام می کنند.

ارغوان خاطر نشان کرد:شکلات های فله ای که در این اماکن عرضه می شود اکثرا تاریخ گذشته بوده و هیچ کدام از این شکلات ها که در این اماکن مشتریان خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجیل شب عید در همدان تاکنون استقبالی نداشته است

آجیل شب عید در همدان تاکنون استقبالی نداشته است