مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-08سياسي

حال و هوای مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان +عکس


مسجد مقدس جمکران در آستانه میلاد امام زمان(عج) مأمن و ملجأ عاشقان و دلدادگان امام مهدی(عج) است و برنامه های متعددی در روزهای منتهی به میلاد در مسجد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد امام زمان(عج) مسجد مقدس جمکران مأمن و ملجأ عاشقان و دلدادگان امام مهدی(عج) است.

در این مسجد از میلاد امام حسین(ع) تا روز میلاد حضرت حجت(عج) 10 شب مجلس جشن و شادی برپاست.

در کنار این برنامه، مجالس دیگری نیز برگزار می شود که تعدادی از آن را باهم مرور می کنیم: تصویر مه آلود صبح امروز سه شنبه 17 اسفندماه مسجد مقدس جمکران ابوالفضل بختیاری امشب در جمکران دعای توسل می خواند مراسم مناجات خوانی سه گانه هفتگی جمکران این هفته نیز برپا می شود.

امروز سه شنبه 17 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم قرائت دعای توسل با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و قرائت دعای ابوالفضل بختیاری برگزار می شود.

روز پنجشنبه 19 اسفندماه نیز مراسم قرائت دعای کمیل با سخنرانی و قرائت دعای حجت الاسلام خورشیدی بعد از نماز عشاء برگزار می شود.

در روز جمعه 20 اسفندماه ابتدا مراسم قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام میرزامحمدی دو ساعت به اذان صبح برگزار می شود و از ساعت 6 صبح نیز مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدحس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان +عکس

حال و هوای مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان +عکس