مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-08سياسي

فرصت بی نظیری در دولت سیزدهم برای رشد جنبش دانشجویی ایجاد شده است


عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی گفت: با روی کارآمدن دولت انقلابی و انتصاب مدیران ارزشی، فرصت بی نظیری جهت رشد و اعتلا کمی و کیفی فعالیت جنبش دانشجویی ایجاد شده و نباید از این فرصت غفلت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کرسی ترویجی درآمدی بر جنبش دانشجویی ایران معاصر با ارائه  محمد قربانی گلشن آباد عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

  قربانی گلشن آباد در ابتدا با تبیین مفهوم  جنبش دانشجویی گفت: درباره معنا و مضمون جنبش دانشجویی اختلاف نظرهایی درباره ماهیت جنبشی آن وجود دارد که به انواع نگاهها و اقسام رویکردها، بر می گردد.

وی افزود: آنچه که روشن است در دهه شصت میلادی اعتراضات و حرکت های دانشجویی سراسر اروپا و آمریکا را در نوردید و کلمه جنبش از همان زمان برای این حرکات دانشجویی به کار برده شد.

فارغ از آنچه که دهه شصت و هفتاد در غرب افتاد، بنده با استدلالهایی معتقد به جنبشی بودن حرکت ها و تحرکات دانشجویی در ایران اسلامی هستم و به عبارتی به جنبش دانشجویی ایران معاصر، به لحاظ جامعه شناختی، معتقدم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: با تأسیس دانشگاه تهران در سال 1313 و دانشگاه تبریز در سال 1318 و سایر دانشگاهها در سنوات بعدی، دانشجویان شروع به تأسیس گروه های دانشجویی کردند که عمدتا بر سیاق و مدار مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت بی نظیری در دولت سیزدهم برای رشد جنبش دانشجویی ایجاد شده است

فرصت بی نظیری در دولت سیزدهم برای رشد جنبش دانشجویی ایجاد شده است