مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-08اقتصادي

پیش بینی افزایش 15 تا 30 درصدی سفرهای نوروزی/توسعه پهپادها در دستور کار پلیس راهور


توسعه پهپاد برای صحت بررسی صحنه تصادفات و اعمال قانون در دستور کار پلیس قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور انتظامی در همایش سراسری و نشست تخصصی روسای پلیس راهور و راه استان ها و معاونین و روسای مراکز تخصصی ستاد پلیس راهور با بیان اینکه شماره گذاری اینترنتی در سال آینده در سراسر کشور راه اندازی خواهد شد اظهار داشت: زیرساخت ها برای شماره گذاری در درب منزل در حال آماده سازی بوده و سال آینده اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهور انتظامی درباره پلاک سوم وسیله که مصوب قانون است و در سال 1400 به تصویب فرماندهی ناجا در آمده است، اعلام کرد: قانون پلاک سوم در سال آینده به اجرا درخواهد آمد.

  سردار هادیانفر از اجرای سامانه مدیریت یکپارچه ترافیک در سال آینده خبرداد و گفت: در این سامانه به نقش 30 دستگاه اشاره شده و با راه اندازی این سامانه پنج دقیقه ای به تصادفات رسیدگی خواهد شد؛ همچنین در سال آینده رسیدگی به اعتراضات به صورت سیستمی انجام خواهد شد و دیگر نیازی به حضور افراد نیست.

  وی با بیان اینکه توسعه پهپادها در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: امیدواریم با توسعه پهپادها بتوانیم از آنها برای اعمال جریمه، صحت بررسی صحنه تصادفات و همچنین کنترل راه های فرعی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 15 تا 30 درصدی سفرهای نوروزی/توسعه پهپادها در دستور کار پلیس راهور

پیش بینی افزایش 15 تا 30 درصدی سفرهای نوروزی/توسعه پهپادها در دستور کار پلیس راهور