مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-08دانش

تحصیل حدود 60 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران


سرپرست دانشگاه پیام نور از آمادگی این دانشگاه برای ارائه خدمات علمی و آموزشی به دانشجویان عراقی خبر داد و گفت: بیش از 60 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران تحصیل می کنند و دانشگاه پیام نور آماده ارائه خدمات علمی به این دانشجویان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم تقی زاده در دیدار با سفیر عراق در ایران با اشاره به آمادگی دانشگاه پیام نور برای ارائه هرگونه خدمات آموزشی و علمی به دانشجویان عراقی گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور ایران با بیش از 400 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های علوم پایه، علوم انسانی، فنی مهندسی و هنر و معماری در راستای اهداف و سیاست ها مبنی بر گسترش دیپلماسی علمی به دنبال افزایش تعاملات بین دانشگاه ها در عرصه بین المللی است.

سرپرست دانشگاه پیام نور افزود:گسترش تعاملات دانشگاهی بین دو کشور دوست ایران و عراق نقشی بسزا در پیشرفت و رشد جایگاه علمی هر دو کشور خواهد داشت.

وی تصریح کرد:دانشگاه پیام نور با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های ویژه، زیرساخت های غنی الکترونیکی، آزمایشگاه های مجهز، مرکز چاپ و انتشارات و همچنین دایر بودن رشته های مورد نیاز دولت عراق می تواند خدمات مطلوبی را به متقاضیان تحصیل در این کشور ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل حدود 60 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران

تحصیل حدود 60 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران