مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-08ورزشي

سپاهان در حال گذر از تنگنا و رخوت / کسوت لازمه پیشکسوت بودن است


پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است: سپاهان با توجه به تغییراتی که داشته و با تنوع تاکتیکی می تواند روزهای بهتری داشته باشد، آنها می توانند روی سیستم 3 دفاع و استفاده از دو فوروارد باهوش خود بیشتر تمرکز کنند.

- ایسنا/اصفهان پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است: سپاهان با توجه به تغییراتی که داشته و با تنوع تاکتیکی می تواند روزهای بهتری داشته باشد، آنها می توانند روی سیستم 3 دفاع و استفاده از دو فوروارد باهوش خود بیشتر تمرکز کنند.

محمد یاوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی سپاهان در مقابل فجر شهید سپاسی از هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار کرد: تغییری که در کادر فنی سپاهان پیش آمده است، نتایج آن را کم کم می بینیم، تفکرات خوبی در این تیم اعمال می شود که یک نمونه از آن را در ده دقیقه آخر بازی مقابل تراکتورسازی شاهد بودیم و آن تنوع تاکتیکی و سیستمی که با 3 دفاع بازی کردند و به گل دوم رسیدند.

شخصاً فکر می کنم در بازی های آینده هم می توانند چنین تغییراتی داشته باشند و این نشان از سرعت بیشتر در کادر فنی و خود محرم نویدکیا است که نشان می دهد آمادگی پیاده کردن تفکرات جدید را دارد.

استفاده سپاهان از 3 مدافع و دو مهاجم وی افزود: هرچند بازی از نظر فرم، زیاد چنگی به دل نمی زد، اما نتیجه خوب بود، اینکه پای شهریار مغانلو در یک بازی دوبار به گل باز شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان در حال گذر از تنگنا و رخوت / کسوت لازمه پیشکسوت بودن است

سپاهان در حال گذر از تنگنا و رخوت / کسوت لازمه پیشکسوت بودن است