مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-08حوادث

مهار آتش در مجتمع تجاری/ 4 نگهبان نجات یافتند


با اقدام به موقع آتش نشانان شیراز برای مهار آتش سوزی پاساژ هدیش، چهار نگهبان گرفتار در میان دود نجات یافتند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت:  صبح امروز، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز با دریافت خبر وقوع این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های یک، 11، 19، 12، 6 و نیز گروه های امداد ونجات به همراه خودروی های اطفایی، حمل دستگاه های تنفسی و چند دستگاه فن تهویه را به محل حادثه در خیابان حضرتی، پاساژ هدیش اعزام کرد.

محمدهادی قانع افزود: پنج گروه از آتش نشانان، آتش سوزی و دود گرفتگی شدید پاساژ هدیش در خیابان حضرتی را با سرعت عمل مهار و همچنین 4 نفر را نجات دادند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: این پاساژ تجاری با یک طبقه زیرزمین، همکف و اول و تعداد 180 مغازه مملو از پوشاک به علت نامعلومی از قسمت میز کانتر نگهبانی و تابلوی برق در طبقه همکف دچار آتش سوزی شده بود.

وی ادامه داد: شعله های آتش از قسمت میز نگهبان و کالا های چیده شده در نزدیکی تابلوی برق آغاز و در حال سرایت به مغازه های موجود در پاساژ بود که آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز پاساژ، با استفاده از ابزار و تجهیزات کامل وارد ساختمان شدند و در همان آغاز عملیات با تقسیم به چند گروه با توجه به دود گرفتگی شدید ساختمان ضمن اطفای حریق به جست و جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش در مجتمع تجاری/ 4 نگهبان نجات یافتند

مهار آتش در مجتمع تجاری/ 4 نگهبان نجات یافتند