مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-08بين الملل

نوه خروشچف: پوتین یک خودکامه تنهاست


نینا خروشچف، نوه خروشچف از رهبران اسبق اتحاد جماهیر شوروی، ولادیمیر پوتین را دیکتاتوری توصیف می کند که با واقعیت بیگانه است و در کهکشان دیگری سیر می کند.

- نوه رهبر سابق شوروی که استاد علوم سیاسی است به بررسی شخصیت و انگیزه های پوتین در حمله به اوکراین می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نینا خروشچف، نوه جانشین استالین در رهبری اتحاد جماهیر شوروی سابق با نگاهی به دستور رییس جمهوری روسیه برای حمله سراسری به اوکراین به تحلیل انگیزه های ولادیمیر پوتین برای این اقدام و جنبه های مختلف شخصیت او پرداخته است.

نوه نیکیتا خروشچف در گفت وگویی با گزارشگر کانال یک تلویزیون آلمان در نیویورک که گزارش آن دوشنبه هفتم مارس در تاگس شاو منتشر شد، پوتین را یک خودکامه تنها خواند.

او جنگی را که ولادیمیر پوتین علیه اوکراین راه انداخته یک جنگ یک نفره دیکتاتوری خوانده که در جهان ساختگی خود زیست می کند و می افزاید، هیچ چیز در این جنگ منطقی و عقلانی محاسبه نشده و همه چیز در محدوده ذهن یک دیکتاتور رخ می دهد.

گرفتار در واقعیتی ساختگی نینا خروشچف که تحقیقات دامنه دار و کم نظیری درباره پوتین انجام داده می گوید، در جهان این خودکامه تنها از ذهنیت سیاسی و واقع بینانه خبری نیست و او در یک واقعیت ساختگی زندگی می کند که در آن همه باید به جای واکنش واقع بینانه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوه خروشچف: پوتین یک خودکامه تنهاست

نوه خروشچف: پوتین یک خودکامه تنهاست