مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-08اقتصادي

دریافت 87 درصدی دُز سوم واکسن کرونا توسط اصناف


نائب رییس اتاق اصناف ایران از دریافت 87 درصدی دُز سوم واکسن کرونا توسط اصناف خبر داد و گفت: مالکان واحدهای صنفی باید بعد دریافت QR کد آن را در واحد صنفی خود نصب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جلال الدین شکریه امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید مورد توجه اصناف قرار گیرد، اظهار کرد: تاکنون  68 گشت مشترک آماده بازدید و نظارت بر عملکرد اصناف در شهرستان رشت هستند که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

وی با اشاره به  نظارت  هدفمند از اصناف از بهمن ماه سال جدید گفت: در یک الی دو ماه گذشته  موضوع نصب QR کد در سامانه بر اساس اصناف تعریف شده و صاحبان واحدهای صنفی باید نسبت به دریافت و نصب این کد اقدام کنند.

نائب رییس اتاق اصناف ایران از معتبر نبودن بارکد اصناف افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا بارکد اصناف کارایی خود را از دست داده و باید اصناف در سامانه ایران من چگونگی دریافت QR را به آنها راهنمایی می کند.

شکریه از دریافت 87 درصدی دُز سوم واکسن کرونا توسط اصناف خبر داد و بیان کرد: مالکان واحدهای صنفی باید بعد دریافت QR کد آن را در واحد صنفی خود نصب کنند.

وی گیلان را  جزو استان های سرآمد در حوزه واکسیناسیون کرونا در سطح کشور معرفی کرد و گفت:گشت های مشترک نظارت و بازرسی از واحدهای صنف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 87 درصدی دُز سوم واکسن کرونا توسط اصناف

دریافت 87 درصدی دُز سوم واکسن کرونا توسط اصناف