مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-08حوادث

دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به کیف پول مجازی در زنجان


سرپرست پلیس فتای زنجان، از شناسایی و دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به کیف پول مجازی خبر داد.

- سرهنگ سید احمد موسوی صبح امروز (17 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کاربران فعال در زمینه ارزهای دیجیتال به هیچ عنوان از شبکه های اجتماعی و سایت های نامعتبر اقدام به نصب برنامه و اپلیکیشن نکنند.

در پی شکایت یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر دسترسی غیرمجاز به کیف پول مجازی و کلاه برداری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

موسوی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی و با بررسی های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در یکی از استان همجوار شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتای استان زنجان انتقال داده شد.

وی افزود: در بازجویی های اولیه، متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می شد اما پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا، به جرم خود اعتراف کرد.

متهم با هویت جعلی و جلب اعتماد قربانیان و با به دست آوردن اطلاعات شخصی حساب کاربری قربانی، ارز دیجیتال به ارزش حدود 2 میلیارد ریال از 6 شاکی کلاه برداری کرده است.

موسوی تاکید کرد: ساده ترین و مؤثرترین راه برای مقابله با اقدامات مجرمانه سایبری، افزایش سطح آگاهی کاربران نسبت به موضوعات مختلف فضای مجازی بوده و این امر مهم جز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به کیف پول مجازی در زنجان

دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به کیف پول مجازی در زنجان