مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-08اقتصادي

آذربایجان شرقی با 470 مگاوات ناترازی در بخش تولید و مصرف مواجه است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: آذربایجان شرقی با 470 مگاوات ناترازی در بخش تولید و مصرف مواجه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: آذربایجان شرقی با 470 مگاوات ناترازی در بخش تولید و مصرف مواجه است.

عادل کاظمی در نشست با رابطان روابط عمومی واحدهای تابعه ی این شرکت، اظهار کرد: برای گذر مناسب از حوادث و همراهی بیشتر مردم، باید افکار عمومی را از شرایط موجود و کمبودهای صنعت برق آگاه سازیم و روابط عمومی نقش مهمی در این میان می تواند ایفا کند.

وی با بیان این که با وجود محدودیت ، شرکت به توفیقات خوبی طی سال جاری دست یافته است، گفت: از تلاش تمام عزیزان بابت تلاش هایشان طی سال 1400 تقدیر می کنم.

وی تاکید کرد: چالش های صنعت برق با گذشته بسیار متفاوت است و هیچگاه در تاریخ خود با این همه مسائل بحرانی عدیده به طور توامان مواجه نبوده است.

در گذشته به اندازه کافی منابع موجود بود ولی رفته رفته محدودیت های منابع گسترش یافت و از سویی انتظارات مسئولان و مردم نیز افزایش یافته است.

کاظمی با بیان این که عدم توازن بین انتظارات و هزینه ها روز به روز فاصله یافت و عمیق تر شد، ادامه داد: زمستان امسال با مازوت سوزی و مصرف سوخت های فسیلی در نیروگاه از خاموشی جلوگیری شد ولی در سال آینده باز هم به طور جد وارد پیک خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی با 470 مگاوات ناترازی در بخش تولید و مصرف مواجه است

آذربایجان شرقی با 470 مگاوات ناترازی در بخش تولید و مصرف مواجه است