مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-08اقتصادي

پرداخت 32 میلیارد تومان مطالبات بیمارستانی در همدان


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از پرداخت 32 میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان های دولتی ـ دانشگاهی استان خبر داد و گفت: مطالبات بهمن ماه پزشکان نیز پرداخت شد.

- سعید فرجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پرداخت مطالبات موسسات و مراکز درمانی استان اظهار کرد: با پرداخت 32 میلیارد تومان از مطالبات بیمارستان های دولتی دانشگاهی، مطالبات این مراکز تا پایان آبان ماه تسویه شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در سال 1400 پرداخت های بیمه سلامت به موسسات و مراکز درمانی نسبت به سال های قبل بسیار به روزتر بوده در حالی که در سال های قبل شاید با هفت یا هشت ماه تاخیر انجام می شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر پرداخت ها به خصوص در بخش خصوصی به روز است و مطالبات پزشکان در 10 روز اول هر ماه واریز می شود گفت: در حال حاضر مطالبات بهمن ماه پزشکان نیز پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات سایر مراکز از جمله داروخانه ها، آزمایشگاه ها، پاراکلینک ها و بیمارستان ها نسبت به سال های قبل بسیار بهتر شده است عنوان کرد: در حال حاضر منتظر هستیم مراکز طرف قرارداد به خصوص مراکز دولتی _ دانشگاهی، سند ارسال کنند.

فرجی تصریح کرد: دغدغه و نگرانی ما در تاخیر ارسال اسناد است و پس از پذیرش و رسیدگی اسناد پزشکی  مراکز و موسسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 32 میلیارد تومان مطالبات بیمارستانی در همدان

پرداخت 32 میلیارد تومان مطالبات بیمارستانی در همدان