مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-08سياسي

اعلام برنامه های ماه مبارک رمضان در کردستان


مسئول امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جزء خوانی قرآن کریم در شهر سنندج و شهرستان های تابعه و 57 نقطه استان کردستان برگزار می شود.

- کامل گلباغی، امروز سه شنبه(17 اسفند) در جلسه شورای برنامه ریزی هفته قرآن و عترت اظهار کرد: یکی از شاخص ترین برنامه های ماه مبارک رمضان جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع شهر سنندج و مساجد جامع شهرستان است.

وی افزود: مراسم جزء خوانی قرآن کریم که هر ساله با حضور عاشقان قرآن کریم در مسجد جامع شهر سنندج برگزار می شد، سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد، امسال با انجام واکسیناسیون عمومی در سراسر کشور و استان کردستان امکان برگزاری جزء خوانی به صورت حضور و با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم شده است.

مسئول امور قرآنی اداره کل ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: به منظور بهره مندی همه مردم استان و کل کشور از این مراسم معنوی، سعی شده است که مراسم بەصورت مستقیم از شبکه های 3 و شما صدا و سیما بخش شود.

وی در خصوص قاریان شرکت کننده در این مراسم معنوی گفت: 16 قاری برجسته و مورد تایید شورای عالی قرآنی کشور در این مراسم معنوی حضور خواهند یافت، علاوه بر جزء خوانی قرآن کریم، تفسیر بخشی از آیات قرآن کریم با حضور اساتید برجسته دانشگاه های استان در برنامه امسال گنجانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های ماه مبارک رمضان در کردستان

اعلام برنامه های ماه مبارک رمضان در کردستان