مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-08بين الملل

کرانه باختری، آتش فشانی در آستانه انفجار


معادلات امنیتی تل آویو در کرانه باختری به هم خورده و از جنوب تا شمال این منطقه به شکل روزانه صحنه درگیری و تنش است.

-  پس از جنگ 12 روزه غزه و نبرد سیف القدس جبهه های مختلف فلسطین از جمله کرانه باختری در یک جبهه واحد علیه رژیم اشغالگر قدس متحد شد.

بنابراین جنبش صهیونیسم به دنبال حل و فصل نبرد در کرانه باختری و تبدیل آن به یهوده و سامره بر اساس دروغ های تلمودی است؛ بر این اساس که اسراییل این منطقه را عمق راهبرد امنیتی خود می داند.

حسین لافی در ادامه تأکید کرد که علی رغم تمام این اقدامات، نشانه های واقعی و ملموسی از طرف صهیونیست ها وجود دارد که کرانه باختری بر دهانه آتشفشانی است که می تواند هر لحظه منفجر شود و در برابر شهرک سازی تلمودی، کشتار، تلاش ها برای الحاق دره اردن، حملات شهرک نشینان و دیگر شیوه های اشغالگری که همه فلسطینی ها را در کرانه باختری به ستوه آورده است، فوران کند.

اعلام آماده باش گردان جنین علیه رژیم صهیونیستی   تلاش ها برای کنترل کرانه باختری در بخش دیگر گزارش المیادین آمده است که رژیم اسراییل و سرویس های امنیتی آن در تلاش هستند تا کنترل نظامی و امنیتی خود را در کرانه باختری از سه طریق اصلی تقویت کنند: اولین مورد، قدرت کنترل ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری، تقسیم آن به اجزای جغرافیایی است تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرانه باختری، آتش فشانی در آستانه انفجار

کرانه باختری، آتش فشانی در آستانه انفجار