مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-08سياسي

وحدت رویه در برنامه های اعتکاف ضروری است/ضرورت ارتقای کیفی مراسم اعتکاف


رییس ستاد اعتکاف کشور اعتکاف به عنوان تابلو معنویت و اخلاق نام برد و با تاکید براینکه این مهم باید بیش از پیش مورد توجه جوانان قرار گیرد و فرهنگ سازی های لازم در این راستا انجام شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای رییس ستاد اعتکاف کشور در نشست شورای راهبردی اعتکاف استان کردستان در سنندج اظهار کرد: وحدت رویه در برنامه های کاربردی اعتکاف ضروری است.

وی از اعتکاف به عنوان تابلو معنویت و اخلاق نام برد و با تاکید براینکه این مهم باید بیش از پیش مورد توجه جوانان قرار گیرد و فرهنگ سازی های لازم در این راستا انجام شد، تصریح کرد: هدف ما ارتقای کیفی مراسم معنوی اعتکاف است باید در این راستا برنامه ریزی های مختلف صورت بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گریزی زد و گفت: توجه ویژه به سند راهبردی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امری لازم است و این مهم می تواند در پیشبرد اهداف کمک موثری باشد.

رییس ستاد اعتکاف کشور با بیان اینکه قبل از کرونا در 6 هزار مسجد مراسم اعتکاف برگزار می شد، ادامه داد: حدود 800 هزار نفر در این مراسم شرکت می کردند که شیوع ویروس کرونا روند برگزاری مراسم را طی دو سال اخیر دچار تغییراتی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت رویه در برنامه های اعتکاف ضروری است/ضرورت ارتقای کیفی مراسم اعتکاف

وحدت رویه در برنامه های اعتکاف ضروری است/ضرورت ارتقای کیفی مراسم اعتکاف