مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-08فرهنگي

روشنگری خانه سینما درباره یک حکم


خانه سینما در اطلاعیه ای درباره حاشیه های اخیر یک حکم دیوان عدالت اعلام کرد: ارتباط صنوف سینمایی و خانه سینما با آیین نامه ابطال شده هیئت وزیران تنها ناظر بر متوقف شدن روند تأسیس و ثبت 3 انجمن صنفی سراسری است که مطابق با همین مصوبه و قوانین موضوعه وزارت .

- خانه سینما در اطلاعیه ای درباره حاشیه های اخیر یک حکم دیوان عدالت اعلام کرد: ارتباط صنوف سینمایی و خانه سینما با آیین نامه ابطال شده هیئت وزیران تنها ناظر بر متوقف شدن روند تأسیس و ثبت 3 انجمن صنفی سراسری است که مطابق با همین مصوبه و قوانین موضوعه وزارت کار در حال طی کردن مراحل تأسیس، ثبت و فعالیت بوده اند نه همه انجمن های موجود در خانه سینما یا کلاً خود خانه سینما.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا انتشار یک حکم از دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال ثبت صنوف هنری در وزارت کار، شایعه ابطال ثبت اصناف خانه سینما و بیهوده بودن پروسه ای که در چند سال گذشته برای قانونی شدن ثبت صنوف سینمایی اتفاق افتاده بود را مطرح کرد که خانه سینما در این باره توضیحی ارائه کرده است.

در اطلاعیه خانه سینما آمده است: با توجه به بروز نگرانی هایی که این روزها و بعد از ابلاغ دادنامه دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال بندهایی از تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تشکیل انجمنهای صنفی سراسری شاغلان بخش فرهنگ، هنر و رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری خانه سینما درباره یک حکم

روشنگری خانه سینما درباره یک حکم