مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-08حوادث

دزدی که قاتل شد/ دستگیری سارق خودرو و عامل قتل شهروند الوندی


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق خودرو و عامل قتل شهروند الوندی در عملیات پلیسی ماموران شهرستان آبیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت خودرو و قتل یکی از شهروندان در شهر الوند، بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان البرز به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، سارق به منظور سرقت خودور مینی بوس، که متعلق به متوفی بوده وارد محل شده و پس از باز کردن درب و روشن کردن خودرو، اقدام به سرقت آن می کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: متوفی که با شنیدن صدای روشن شدن خودرو از سرقت آن با خبر شده بود، بلافاصله از منزل خارج شده و قصد متوقف کرده خودرو را داشت، که سارق او را با خودرو زیر گرفته و از محل متواری می شود.

سردار ابراهیمی ادامه داد: تعدادی از همسایه ها به همراه خانواده متوفی به تعقیب خودرو پرداخته و مسیر حرکت سارق را، که وارد آزاد راه قزوین- کرج شده بود، به پلیس اطلاع می دهند.

این مقام انتظامی در تشریح ادامه روند دستگیری متهم اظهار کرد: سارق در حوالی شهرستان آبیک با مشاهده تیم های عملیاتی ماموران پلیس، با تغییر مسیر خود به سمت جاده های فرعی اقدام به فرار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدی که قاتل شد/ دستگیری سارق خودرو و عامل قتل شهروند الوندی

دزدی که قاتل شد/ دستگیری سارق خودرو و عامل قتل شهروند الوندی